maanantai 26. marraskuuta 2012

viimeiset tunnit Ukundassa...

...on kasilla nyt. saksakamuja oli kaymassa taalla keskiviikosta eiliseen ja oli huippuhauskaa! ja mun kielitaidot kehitty ihan huimasti viidessa paivassa(halt deine dreckige hundefresse)ja nyt osaan jo sujuvasti monia loukkauksia ja kirosanoja saksaksi. perjantai oli kohokohta kun oltiin Annen ja Hannahn kanssa snorklaamassa Wasinilla, Tansanian rajalla=maailman kauneimmassa paikassa. tai ehka kohokohta oli se kun oltiin meressa uimassa pelkat tonttulakit paassa... no mutta hauskaa oli. meidan tiimi oli siis FLAAH=Florian,Linus, Anne,Anni ja Hannah,kaikki paitsi Linus on CIVS vapaaehtosia tan saman organisaation kautta siis.

nyt Anne ja Hannah on nauttii vikoista rantahetkista. ma en pystyny menee tanaan rannalle kun mun nena palo eilen niin pahasti...oltiin rannalla meidan orpokodin lasten kanssa mika oli tietenkin aivan superhauskaa, mutta tottakai ne halus olla uimassa koko sen nelja tuntii ja siina nahka karisty. Linus ja Florian myos ehdotti meidan tiiminimen vaihdosta FLARH=Florian,Linus,Anne,Rudolph,Hannah. itse en pitanyt ideasta...

nyt kolmatta kertaa Kenian aikana mulla on kaikki laukut pakattuna, ei mitaan muuta tietoo tulevaisuudesta kun etta juna lahtee tahan aikaan ja kauhee into ja jannitys paalla. suunnitelma on siis viettaa taa ilta ja huominen Mombasassa, tyyppailla vanhaa kaupunkii ja Fort Jesusta, istuu shishakahviloissa ja ottaa rennosti. keskiviikkoaamuna hypataan Annen kanssa junaan joka vie meidat Nairobiin (15-20h ihanuutta!) ja sen jalkeen asettua asumaan mun ja Anishan kamppaan Umojaan,Nairobiin. projektista tai mistaan muusta en tosiaan viela tieda mitaan...taalla on kuitenki oppinu ottaa kaiken niin ylirennosti etta en valita.

viela pari kuvaa sielta Malindi viikonlopulta

 tassa oli meidan Malindi pozze
 ja meidan kuvottava hostelli mutta ei haittaa vaikka oli allottava koska 2,50e yolta !
ja tassa overisiisti ranta

jeejee. nyt mun pitaa lahtee poliisiasemalle taas hakee mun rikosraportti koska ei en unohtanut hakea sita sillon kolme viikkoa sitte...niin...sori aiti. 

paitsi etta linkkaan viela mun tan hetken supersuperhybermegarakkausbiisin joka on yllatys yllatys saksalainen. http://www.youtube.com/watch?v=eyqAqsap0qY 

pusuja ja nusuja suomeen <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti