keskiviikko 7. marraskuuta 2012

mut ryöstettiin.taas

pistää vituttaa. toinen kerta kuukauden sisään kun soitan Nordeaan että oon taas täällä maailman äärissä ilman korttia. oon mustalla listalla, en ikinä saa töitä enkä asuntoa kun mun luottotiedot on menny. perkele.

kävelin eilen kotiin Hannan ja Anishan kanssa. ne käveli vähän mun edellä kun kirjotin viestiä. samalla saakelin polulla mitä oon kävelly kotiin joka päivä viimesen kuukauden ajan, meiän kotiovelle on siitä ehkä 10 metriä. sitten joku kävelee mua vastaan, ottaa puhelimen ja laukun ja juoksee pois. siellä laukussa oli mun lompakko jossa ei ollu rahaa mutta visa ja ipod. se ipod syö ehkä eniten. menin kotiin ja mun hostveli Fadili kysyi että mitä kävi ja kun selitin, se ja Gibson (joku sukulainen täällä meiän perheessä, en oo ihan varma mikä, tää on aika superperhe kun kaikilla on useampia vaimoja ja yms.) lähti jonnekin. sitte parin tunnin päästä ne tulee takasin ja niillä on mun puhelin! mun takana oli ajanu pikipiki-kuski joka oli nähny mitä tapahtu. se oli tuntenu sen tyypin joka ne kamat vei, joku tän kylän huumehörhelö, ja ajanu sen himaan pyytää niitä kamoja takasin. kun se ei ollu antanu niin pikikuski oli tullu hakee Fadilin ja Gibsonin ja ne oli menny yhdessä sinne haastaa riitaa. puhelimen ne oli saanu mutta laukusta ei ole vieläkään tietoa.

nyt kun Anisha on käyny suihkussa niin lähdetään poliisiasemalle. taas.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti