lauantai 13. lokakuuta 2012

kenialainen poliisi

kylla vaan nyt sekin on koettu. viimeiset 6tuntia vietin siis Buruburun poliisiasemalla. niin etta miksi... no kuulkaas....

ihmettelin tiistaina kun kortti ei toiminut siina ainoassa pankissa missa se yleensa on toiminut.soitin meidan aidille etta tarkastelee verkkopankista mita tassa tapahtui. keskiviikkoiltana tulee se odotettu puhelu etta kylla vaan sun korttia on kaytetty Mombasassa 1100euron edesta. kylla. silla hetkella olin niin iloinen 60euron turvarajasta, ettei silta vain saisi enempaa per paiva. hienoa kun se toimikin viela. oi etta.

tilanne on se etta Mombasassa poliisille ja peukkuja. muuten kaikki on reilassa. olen nyt Nairobissa siis ja illalla on tiedossa juhlat Anishan, Danten ja Hassanin kanssa. nukun seuraavan yoni hostellissa jossa on rottia.... en ole viela koskaan aikaisemmin ollut kiitollinen kerrossangysta. mutta silti kuulee kun ne vilistelee siella...huhhu

tanaan poliisiasemalla mulla oli ihana hetki. se poliisi jonka kanssa selvitin tota juttua oli tositosi mukava, juteltiin vaikka mita: Suomesta ja meidan yhteiskuntien eroista ja plussista ja miinuksista. Kun olin lahdossa se sanoi etta haluaa antaa mulle lahjaksi 1000Ksh (10euroa. se on kuitenkin taalla aika iso raha etta silla voi helposti elaa viikon tai parikin). sanoin tietysti etta en ma voi sen rahoja ottaa vaikka nyt nain paskasti kavikin. se kertoi mulle huikean tarinan omasta elamastaan ja sanoi etta antaa hyvan kiertaa. se halusi antaa mulle rahat jotta voisin sitten tehda jotain hyvaa jollekin muulle kun joku tarvitsee apua multa. lahdin asemalta aika hymyssa suin.

1 kommentti:

  1. kamusi eeva tykkää tästä. DYYYYYYYYYYYYYYD. keep on going!

    VastaaPoista